måndag 23 april 2012

En bra helg

Så var helgen slut och måndagen är här igen. Hade en riktigt bra helg i Sverige. Anna Matilda tog oss in till Stockholm och gick i affärer under dagen. Jag köpte INGENTING?!?! Hade jag feber eller?
Vi åt middag ute och drack ett glas vin.. Super gott! och jätte trevligt.. 19.30 infann vi oss på Göta Lejon för att se musikalen Jesus Christ Superstar. Den va bra, men den som va bäst va ju helt klart han som spelade Judas.. Dock vet jag inte vem det var, men han var förbannat bra..
Så nu har man gått och blivit lite kulturell oxå=) de va ju trevligt..
När vi kom hem så bökade vi ner oss i Matildas säng och tittade på en film. The change up tror jag att den hette. Den va bra=)
På söndagen åkte jag och Matilda till Täby. Där fick jag med mig två vita koftor hem, ett linne i en super härlig färg och en svart hel lång klänning!! Dock är den av modellen tub topp vilket inte funkar med min byst.. Så jag måste sy dit lite band så blir den superbra=) Men den va ju ganska billig så de gör mig inget att jag måste göra om den lite.. Den är även liiiiiiit för lång.. Så jag skulle behöva sy upp den lite.. har jag högklackat går de nog bra.. Men jag vet ju att jag vill använda den med låga skor så jag behöver få den liiite kortare.. Får se om de finns nån frivillig att hjälpa mig med de=)

Hur som helst så är jag helt nöjd med min helg. De va skönt att komma bort lite.. De behövdes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar