onsdag 4 april 2012

Dagens Lchf middag.

 Skall bjuda på dagens Lchf middag här hemma.. Det blev följande:
Fetaostfyllda köttfärsbiffar, la på ost efteråt och körde i micron lite snabbt. Lite broccoli.. Och den de godaste av allt.. Min vitkåls pasta..  Man steker försiktigt gul lök tills den är mjuk, strimlar upp vitkål, som sen åker ner i kastrullen, värmer på det lite (jag hatar mjuk vitkål, så jävla äckligt!!) Så jag vill behålla de knapriga i vitkålen. Släng ner lite matlagningsgrädde och sen vill jag ha lite citronpeppar för jag tycker det ger en frisk och härlig smak. Man kan oxå skiva ner champinjon, oxå jätte gott..

Så det här va min lchf middag.. Super gott och enkelt att laga.. Mums..
Ska snart åka på jobb.. Vill inte alls när det är så fint väder.. !! Men sista natten sen får jag va ledig till nästa onsdag.. Pöörfect=) haha

Nä nu måste jag sluta lyssna på musik.. Jag blir ju helt över speedad!!=)
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar