onsdag 25 april 2012

En super Tisdag!

Ja jag har haft en riktigt super bra tisdag! Jag har varit full av energi och det har varit så skönt! Jag va ut och joggade/promenerade i morse efter frukosten, de gick inte så super bra men jag gjorde ett försök. När jag kom hem crosstrainade jag lite och körde ett eget hemma gjort zumba pass.. Duschade och ringde ett kul samtal.. Nu jäklar!=)
Sen blev det att städa lite i köket. Fick äntligen ner julgardinen från köket=) haha ja jag vet jag e seg. Men de va bara den som va kvar.. Tvätta hann jag oxå med.. Power woman..
Lyckades tigga till mig lite rosor av min kära=)
De va ju så härligt väder idag så man kunde ju inte annat än va glad och pigg.
Sen på kvällen blev de en till jogging tur med Ullis.. Den gick tusen gånger bättre än den jag försökte mig på, på morgonen=) Så jäkla skönt!! Fan va bra jag e..
Får se om jag orkar ta mig ut imorn oxå när jag vaknar.. skulle behöva.... Eller jag har nog ingen ursäkt till varför jag inte skulle ta mig ut på en löp runda imorn..
De e bara att köra sten hårt nu... De kommer bli bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar