lördag 4 juli 2009

de blev hoj igår..

Ja de blev en tur på motorcykel igår.. Åkte till stan och tittade på fotboll. Men varken Jonas eller jag orkade stå och titt på hela så vi gick ner på stan en sväng och kikade. Stannade och köpte lite "natur godis" tog en korv med bröd och bara va... De va mysigt. Sen gick vi tillbaka och kollade på fotbollen i några minuter. Kom precis när Åland gjorde mål.

När vi åkte hem far några tankar runt min hjärna i takt med att hastigheten höjs.. Jag tycker att de är himla roligt. Men när man känner hur de börjar dra i kroppen känner jag ett pirr, sen kommer första tanken, Hoppas jag inte dör. Sen kommer nästa, jag vill inte bli förlamad. Sen kommer tredje. De e det att jag måste kika över Jonas axel för att se hur hårt de går. Så samtidigt som jag blir lite skraj så tycker jag att de är skit kul.,.

Hmm, men för tillfället är jag lite sur, Jonas och jag skull äta frukost, men hans vän ringde så på 5 minuter va han uppe och borta... Hoppas de går lika fort sen när jag vill göra nåt. (kom ihåg det)

Och inget finns de på tven heller. Och det är tråkigt väder idag.. Får se va som händer idag då... Just nu känner jag inte för nåt.
Ha en bra dag.

2 kommentarer:

  1. vad BRUN och fin du börjar bli gumman! :)

    SvaraRadera
  2. haha, nja bilden ljuger nog lite=) jag blir ju aldrig brun, men med lite blixt på kameran och solpuder så kan man trolla fram en fin fusk bränna=) haha

    SvaraRadera