lördag 11 juli 2009

Hittad!!!


Japp nu har jag hittat kameran igen. Den låg i väskan, samma väska som jag redan letat tre gånger i=) Men väskan är för stor och jag har FÖR mycket skräp i den.. Men nu e den här. Så nu kan jag göra en liten uppdatering..

Vad har jag hunnit med denna vecka? Jo förra lördagen va vi ut och åt på Club Marin.. Sen va de torget som gällde. De va ju sista dagen på ö-spelen. Så de va himla trevligt.. Blev en lugn och skön kväll..

Lite fyrverkerier för att avsluta veckan =)
Ullis ochjag käkade korv innan vi åkte hem, taxin stod och vänta (som vanligt) grabbarna va ju redan i taxin.. Så de va lugnt=) haha.. Kul hade jag..


Sen på måndagen va jag och kollade på Gunillas nya lägenhet, träffa hennes syster med barn oxå.. Dom e ju bara för gulliga.. Jag och L spelade buzz... Sen på kvällen på vi på lite 40 års kalas.. De skulle bara va liten bjudning, så att alla skulle få va med när han fick pressenten..

De blev en jätte trevlig kväll. Satt där och drack några öl och pratade.. Sen har dom ju en massa djur som vi fick kolla på.. Titta va söta kanin ungar!! Super gulliga..

Sen fanns de andra små bebisar där.. Fick hålla e den bruna. Och dom va ju bara föööör söööööta!! Herre gud va gulliga...

Då de blev en bra oc trevlig kväll.. Vi åkte väl hem vi halv ett kanske. De blir väl ett större kalas i augusti kanske?!

Ullis med lilla gulle bebisen.. För jäkla gulliga..

Hunden gillade oxå presenten.. Synd bara att jag blev geting stucken den kvällen i handen. Så i onsdags fick jag ringa till sjukhuset för de gjorde så jäkla ont i handen. Kunde knappt sätta upp håret. Så de va bara att åka till apoteket och skaffa allegi medicin. För hon trodde att jag hade fått en allergisk reaktion.

Sen har de ju varit lite halv taskigt väder i några dagar.. så va har man gjort då??? Ja har läst lite böcker.. Sen inhandlade jag lite söta blommor.

Och sen bakade jag oxå en dag, Både kanel bullar och muffins. Apelsin och choklad muffins. ganska goda, men lite torra. Bullarna blev bra. Inte sista plåten för den va inne för länge.. Men va fan. Man lär av sin misstag.. Eller?!
Så sen har jag inte gjort så mycket. Mest då tagit de lugnt när de varit så trist väder.



Men igår va vi på kalas till joans föräldrar, Hans pappa hade fyllt år. Sen började vi även lägga plattor på framsidan runt trappen. de har vi fortsatt med idag. Men nu e de lite fika paus. Jonas kollar på F1 och jag bloggar.. Borde va ute i solen nu när den äntligen är här=)

Ikväll ska jag väl till Gunilla och dricka vin tror jag. Käka lite mat oxå och prata lite.. Får se om hon kommer och hämtar mig eller om jag skall be Jonas köra...

Nå ja.. nu tänker iaf jag gå ut igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar