onsdag 15 juli 2009

Ut på sjön idag.

(Fin bild va) den tog jag när jag va ute å gick här om dagen..

Nå jag hur som helst ett kort snabbt inlägg hade jag tänkt. Så att man uppdaterar lite iaf=) Idag är de jätte fint väder. Jag va uppe tidigt idag.. Jonas ringde och väckte mig klockan nio som jag bad han göra.. Så va skall hända idag? Jo vi skall ut på sjön idag. Vem vet kanske man kan bada idag. Jag har ju bara badat hos farfar och de är ju nu över två veckor sen. Tråkigt. Men de har ju varit så kallt här.. Trist semester väder. Men som sagt fint idag, så då blir de ut med båten.. De skall bli fint..

Lite suddig bilde de här, men igår när jag gick en morgon promenad hittad ja en massa smultron, jag hade inget att plocka dom i så de fick bli på de gammla hederliga viset, alltså plockat på strå! Tyvärr va dom lite sura. Men igår när jag va ute i skogen i en annan kommun med G, då hittade vi skit fina smultron.. Oj va goda dom va. De harmar lite att jag inte fick dom plockade.. Men vem vet kanske jag hinner dit igen och plocka innan dom försvinner..

Nej nu skall jag fixa i ordning lite så att de bara är att åka iväg sen=)
Ha de bra denna soliga dag=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar