fredag 3 juli 2009

Sitter och väntar.....

Ja nu sitter jag hemma och väntar på att Jonas skall komma hem. Han är vakt på nån fotbollsmatch tror jag. När han kommer hem skall vi kanske åka motorcykel in till stan=) Vill att han skall komma nuuuu så att vi kan åka.. De är så kul... Hoppa bara att de inte börjar regna, för det är mindre kul...

Men men. va har jag gjort idag då.. Jo jag har städat hemma och tvättat.. Så nu har vi de fiint hemma.. Skulle behöva reda upp vid min sida av sängen- Blir lätt en kläd hög där=) inte så snyggt... Men kanske jag orkar och hinner med det imorn.. vi får se..

Får även se om de blir staden imorn kväll.. De är väl Ö-spels avslutning då tror jag.. Så de skulle va kul att va där.. Se lite folk.. Skulle vilja ha fint väder oxå! Så att man kan sola och bada lite före..

Nej gott folk ha en bra kväll nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar