söndag 12 juli 2009

Lördag.


Ja då har ännu en lördag av semestern sprungit iväg. På dagen va jag och Jonas ute och la plattor framför huset. De blev jätte fint.. Sen fick jag skjuts hem till Gunilla. Käkade middag tillsammans och drack vin. Malin och Nikky kom oxå dit sen.. Hade lite gammalt tjej snack. Alltid lika kul. Drack lite mera vin och lite annat. Sen åkte vi in till stan. för mig Malin och Gunilla blev de Arken.. En riktigt kul kväll hade jag. Träffade många som jag kände och hade de allmänt trevligt. Dansade en massa. Skällde på en massa gammla kärringar som skulle puttas på dans golvet... Åhh va jag kan störa mig ibland.. Men jag är ju inte den som e tust heller... oj oj=) Nej nu orkar ja inte skriva mer för denna gång.. Skall väl snart fortsätta med plattorna.
Hoppas ni andra haft en bra helg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar