söndag 26 juli 2009

Torsdag.

Ja.. Torsdag då... En ny dag med nya utmaningar.. Hmm... Va hände denna dag... Först va vi på födelsedags kaffe.. Fick lite jordgubbstårta.. Gott.. Sen bar de av till Kalmarnäs i min ny tunika som jag bränt lite pengar på.. (svider nog att de va så dyr) Men visst kände jag mig fin=)
I kalmarnäs va de grillning som stod på schemat.. Gott och grilla...

Hmm när jag ser dessa bilder så är dom ju skit suddiga. Fasen va sur jag blir. Kameran e sönder.. Eller så e de kanske jag som är en dålig fotograf. Men jag är övertygad om att jag skulle få kanon fina bilder med en system kamera (VILL HA) Men de va gott med lite mat hur som helst..

Innan maten hade vi suttit jag Gunilla och Ullis och druckigt lite medans jag fixade Gunillas hår. Hade ingen ork till de egentligen, men måste väl=) Killarna spelade nå spel..

De här blev faktiskt en av dom roligare kvällarna denna sommar/Rockoff.. Alla sjöng och dansa, skratta och skoja.. Stämningen var på topp och allt kändes bra.

Och jag då som så jätte gärna vill ha lite kort på mig och Jonas. Han är inte helt frivillig till alla bilder jag vill ta. Men de är ändå ganska få..
En sak som faktiskt gör mig skit sur är ju att de alltid är jag som har kameran.. Finns de då några bilder på mig när vi gör något??!?! Nej!!!!! För de e ju jag som tar korten..... Ibland kan de finnas men då e de väl för att jag tagit på mig själv.. Men nu fick jag iaf Patrik att ta kort..

Tack för att du ställde upp på en bild eller två=)

Här börjar han protestera lite=) fan... jag som ville ha många bilder. Men som sagt de va en bra kväll..

Torsdagens artist va Hammerfall... Vet inte om jag lyssnade allt för mycket.. Men de va så skön stäming på hela kvällen så inte gjorde de nåt om jag inte lyssna, farbror fläsk spelade ju oxå.. Alla va med och rockade...
Sen blev de en sväng till Arken.. Eller en sväng, de blev nog till stägning=) Dansade hela kvällen lååång.. För en gång skull slapp jag live bandet och fick en DJ som spelade.. Yes, för man börjar fan lessna på ett visst band..
Jag hade så himla roligt, fick dansa till en massa låtar från min "ungdomstid". Galet=) haha

Fanns väl en grej som störde mig den kvällen, men de tar jag inte upp här och nu... Men de va iaf fullt ös hela kvällen och natten..


Sitter nu i soffan och sriver flr brinn kära livet. Försöker skynda mig. Imorn börjar helvetet med Jobb igen. Så de va den semestern.. 5 1/2 vecka. Poff så va den borta....
Idag har varit en dag då jag varit ganska irreterad av olika orsaker.. Men de finns en sak jag bestämt mig för nu iaf... Skriver inte ner de just nu heller... Men iaf....

Nej godnatt nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar