onsdag 22 juli 2009

Måndag

Ja va hade måndagen att bjuda på då.. Vi va ut till stugan och badade och grillade några stycken. Sen bar de av till stan igen för rockoff... Den här kvällen var de svenska Takida som spelade.. Fasen va bra dom va. Dock va lite lite väl hög volym, kändes som de skar i hela örona. Men de va bra ändå.. Rocka på där, men en massa dricka..=)

Takida på scen...



Jag och Kärleken i mitt liv... Love you

Farbror fläsk spelade på som vanligt... Och lika bra som vanligt. Den här kvällen var de faktiskt mycket folk!
Kvällen avslutades på Dinos.. ännu mer dricka och en massa kul,,, Jag hade en jätte bra kväll. Dock fick jag väl kanske i mig lite för mycket dricka.. Och va gasnka trött i tisdag. Men de gick ändå. Tisdagen blev lugn iaf. Gunilla kom till mig och pratade lite...
Och idag onsdag har jag varit i stan hela dagen med gunilla för att leta efter nåt nytt fint som man skulle kunna ha på sig en annan rockoff dag..
Efter ett antal timmar hittade jag äntligen något fint och onödigt dyrt.. me va fan.. Jag unnar mig sällan kläder, för jag hittar oftast inget som jag tycker passar.

men imorn blir de nya tag igen.. Grillning hos Patrikoch Ullis och sen blir de Rockoff igen=)

Nej tack och godnatt för denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar