onsdag 22 juli 2009

Lördag.

Japp lördag då... Nya tag, kylväskan va packad med dricka. Snyggt packad på min cykel. Och iväg bar de till båten.

Här skulle vi alltså spendera några timmar med sol, bad dricka. och bara njuta.. De e härligt med semester. Men TYVÄRR är den snart slut, och jag har inte hunnit med något som jag velat. förutom att häls på farfar då.. Hmmm..

Stora båtarna gick utanför. Jäkla vilket sug de va när dom körde förbi i vattnet.. De bara sög ut, sen kom de tillbaka.. lite kul att se..

Ronja och Zack va oxå med och badade. De tog att tag innan jag kom i vattnet. Men till slut va jag i vattnet. Skönt... Gud va jag älskar att bada!!!

Och som sagt alla låg vi och solade och badade.. Men helvete va vi alla va brända sen. Ala såg ut som röda kräftor. Hade lite ont på ryggen sen kan jag lova..

Men det är så härligt med sommar.. Allt är så vackert och man får gå barfota, Fins inge bättre än när man slipper ha strumpor på sig=) Och med en rekordelig i solskenet när man får njuta av den fina natrur man faktiskt lever i så känns livet på topp..

Sen bar de av på flunder fest... hehe.. Gott..

De va riktigt got kan jag lova. Men de va så grymt varmt i solen.. Men man skall väl inte klaga!!
Sen efter nån timme bar de av hem, fick skjuts hem, och va möter jag då på vägen? jo en ko som rymt igen.. Va fan=) Men alla i bilen hjälptes åt och vi fick in den där kon igen.. De e kul att leva lant liv=) Snabbt som fan försöka göra sig i ordning för att sen åka till stan.
Men de tog lite tid innan vi fick skjuts, så jag hann bli ganska trött.. Men iväg kom vi..

Dagen artister va Lena och Orup... Jag tyckte att dom va bra! Men här är de grymt suddiga bilder... Stå så långt ifrån..
Men en snygg kläning hade hon. Fiin färg!=)


Men lite som vanligt är de ju farbror fläsk som verkligen får igång publiken.. Fokl dansade på borden och va glada.. En bra kväll där med..'
Men jag va tröt som fan.. Så när de hä va slut tog vi taxi hem.. Blev ingen utekväll... Man drack och drack inne på rockoff området, men inget hände ju. Iaf inte för mig=) Så de va skönt att komma hem till sängen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar