onsdag 22 juli 2009

Fredag.

Fredag.. ja de va en fin dag. Hade lite ångest över va vi skulle hitta på. Men till slut blev de som så att vi, bara jag och Jonas och hundarna åkte till stugan. Så skönt med lite egen mys tid ibland. Vi solade och badade. Och bara tog de lugnt. Jonas fixade lite på båten oxå, medans jag läste en av mina nya skvaller tidningar=) love love love..

Zack min vatten vän hoppa högt och långt efter sin leksak i vattnet...


Gulle vovve..

Han kan gå på vatten oxå=)

Han är även med och kollar temperaturen i vattnet. inte för att han skulle bry sig om de va kallt.. Men jag kanske gör de. Men nog badade jag iaf. Inte riktigt varmt, men de gick att va i en stund iaf=)

Jag hade en underbar eftermiddag på stugan, med lugn och ro med älsklingen min.

Sen åkte vi till stan och mötte upp Ullis Patrik och Sten på Dinos... (efter att vi jagat lite ko som va på rymmen) hehe..
De va ett himla hej och hå med den där maten. Herre gud har väl nästan inte varit med om något värre.. Vi va tre som fick mat först. Ullis och sten fick vänta skit länge, men ingen mat kom in. Min mat va så jävla stark så jag kunde knappt äta den. känndes som dom tappat ett vitpeppar kar i min pasta. Ullis börja härja lite fint med dom. Tydligen hade dom vid bordet bakom oss fått deras mat och slevat in den.. Jag skulle få en ny pasta, men den där jävla dryga servitören tog pastan från bordet bakom oss som stått där en stund.. Va fan va de?? Dom va så jävla dryga och kunde inte ens be om ursäkt. Efter ett tag fick dom till slut sin mat, och när jag hade ätit upp halva min svin starka pasta kom en ny svagare in. Den va iaf varm... nä dåligt Dinos, dåligt....

Sen bar de av till Rockoff.. Första dagen, jag missad EMD. Hade nog gärna sett dom.. Men men..

Fick se star pilots, FY FAN VA DÅLIGT!!!!!!! jag har väl aldrig varit med om nå sämre tror jag... Riktig besvikelse på start fältet måste jag säga.

Men de fanns en sak att se fram emot. Farbror Fläsk.. Ett band som återkommer varje år. Dom rockar fett=) haha.. Dom får alltid igån publiken.. Inga problem..

Va hände sen då?! hmmm... jo just de, de blev Arken. Hade riktigt trevligt där med, dansade och hade skoj.. Så de va en rikigt bra dag och kväll... Jag är nöjd..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar