onsdag 13 maj 2009

Åh så spännande.....

Ja.... Jag säger bara det... Åh så spännande=) Tusan va kul..


Hmmm... Men iaf. Idag drog jag en snabb sväng över staden. Hann inte så mycket. Skulle lämna in lite papper till FPA så att man kan få några pengar tillbaka. Men jaghan iaf ner en sväng via Zko.. Å jag hittade uuuuur gulliga skor som jag bara MÅSTE ha!!! Fan va söta dom va.. Jag vill, jag vill, jag vill.. Men jag skall till sverige i slutet av den här veckan med Jonas så jag skall se om jagkan hitta nå skor där först. Så får vi se sen hur jag gör när jag kommer hem.. Men de känns nästan som at jag måste köpa dom.
Skall se om jag kan hinna hitta nå fina sommar kläder oxå. De behöver jag!!
Nej nu måste jag krypa ner i sängen. Skall på jobb imorn. Morgon pass, så då måste jag va utvilad. Sen har jag bara torsdag kvar att jobba sen e jag ledig tre dagar iegn har tagit ledigt den här helgen. Åh va de skall bli skönt!
Godnatt mina kära=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar