torsdag 28 maj 2009

Bus på hög nivå=) HAHAHA (14 år igen)

Ja nu kom ju fel bild först. Men de här är då alltså vår kanin svans som vi lagade idag åt vår kollega=) fy tusan va fint de blev=)

Ha ha asgarv!!!! Idag fick jag och Fannie nån slir ide om att vi måste göra nåt bus.. fniss fniss.. Helvete va vi skratta=) har tejpat fast en mass "ludd tussar" på H:s skor.. Gud va jag vill se hennes min när hon kommer på jobb imorn och skall öppna sitt skåp för att ta sina arbetskläder=) vi har ju pimpat hennes skor ordentligt=)


Haha, jobbigt för henne när hon måste pilla bort allt innan hon springer till sin avdelning=) snacka om en överraskning när man kommer lite halv stressad på jobb=) Och de va ju inte heller de enda vi gjorde.......

Fannie är skit nöjd över vad vi åstadkommit=) jävlar va snygga dom blev...

Sen pimpade vi hennes arbets tröja oxå. Tejpade fast en vacker liten kanin svans.. Nu när jag sitter här och skriver, råkade jag ta bort bilden på hur svansen blev. Så nu när jag sätter in bildenpå nytt kommer den att komma först. Alltså jag kan ju inte sånt här.. Skiiit...

Så. Här är dom fiiina skorna, alltså vårat slut resultat på vårat så kallade bus=)

Annars har den här kvällen varit lite halv slö. De bara regnar. Jag skulle ju ut och gå, men inte vill jag göra de i regnet heller.. Så de va ju lite tråkigt. Men men, får bli hemma mys istället. Jona är på fotbolls match nu. Han skulle basta när han kom hem, så de tror jag att jag skall göra med. Skulle va lite skönt. Jag har ju så himla ont i axlarna. Skit spänd.

Men oj va dom har lovat fint väder till helgen. De ser jag fram emot. Äntligen skall man ha lite tur när man är ledig. Och dom har ju lovat riktigt varmt. Dax att investera i en solskydds kräm snart då..

Nej om jag skall prova sätta igång bastun. har nog ingen aning om hur man gör men jag kanske kommer på det=)

Ha en mysig kväll i regnet alla som läser...

2 kommentarer:

  1. Ja ni är roliga ni! Ja man ska ju va glad att veta att man är ledig imorgon och att man inte har sådana arbetsskor, annars skulle jag nästan blivit orolig! =) Mitt morgonhumör är inte alltid de bästa.. =) vem är den drabbade om man får fråga, ha en mysig kväll!!

    SvaraRadera
  2. haha ingen på vår avdelning iaf=)

    SvaraRadera