söndag 17 maj 2009

Så var den helgen slut.

Ja så har en helg gått. Och snabbt har den gått oxå. I fredags så va jag och Jonas till sverige. Va först på nån grävmaskins mässa. Sen blev de shoppning. Lite ledsen över att jag inte kom hem md några kläder. hade velat ha hem lite sommar kläder. Men så blev de alltså inte. Men jag fick med mig skor hem. 5par köpte jag=) Så nu har jag sommaren räddad.

I lördags ftogvi en ordentlig sovmorgon. De va sköönt.. Sen va vi uta nästan hela dagen. Va en väng och handlade mat så att vi skulle kunna grilla. Sen fick vi besök oxå. Ullis och Smulle kom och hälsade på..
Dom hade tagit med sig skumpa för att inviga altanen med oss. De va jätte trevligt. Efter en stund kom Joas ut med nästa flaska=) Så de blev skumpa för hela slanten. Satt ute och prata och hade tevligt. Sen tyckte U att de va dax för dom att åka hem till deras valp. Han erkade inte så sugen på att avsluta kvällen, så i gjorde som så att vi tog varsin cykel och följde med dom hem istället. Satt där och kikade på ESC och drack och hade trevligt..


Vinter jackan kom på när jag skulle cykla iväg, kan ju bli kallt på kvällen/natten när man skulle hem. Men herre gud vilka monster groggar hon blandade. Nästan halva glaset med sprit och sen läsk. Fan de for ju direkt nästan. Inte konstigt att jag mått som en skit idag..

U och S hade så jäkla söta hundar. Jonas med den ena i famnen. Dom va så små, visst hade dom stor hundar oxå, men dom små va gulligast..

Och han här va minst. Såg ut som ett litet gosedjur.. Så jäkla söt... Jag vill oxå ha en sån.

Ami tror jag visst denna lille kille skulle heta.

Så min lediga helg har varit bra. Resan till sverige va bra, och dagen, kvällen och sällskapet i lördags va perfekt.. Hade jätte kul..

Idag då, ja som sagt har jag inte mått riktigt bra idag. Dumt huvud får kroppen lite. Men efter att huvudet fick besöka wc och jag efter de fick sova en stund så mådde jag bättre sen. Har legat på en solstol idag och bara njutit. Sen åkte vi in till stan och åt pizza till middag. Orkade verkligen inte laga något idag..
Nej om jag skall ta med min karl till sängen nu. klockan är mycket och imorn skall man på jobb igen. Morgon pass. Åhh..

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar