tisdag 12 maj 2009

Grattis lille bror Emil=)

De här är min lille bror Emil. En bild från förra sommaren (2008) Idag har han den stora äran att fylla 5 år. Jäkla va tiden går snabbt. Jag hinner inte alls med längre. Tyckte just han va bebis=) Fast i o för sig så va ju Rikard (näst minst) han va nog bebis i mina ögon tills Emil föddes=) hehe..

Emil är en riktig lite rackar unge. Jag skulle kunna säga att hon nästan är som "Emil i lönneberga" Ett riktigt busfrö. Men söt är han ändå. Och han älskar paket. Måste hitta nåt fin som jag kan ge honom när vi ses.

Hmm, tänk att de är HELA 19 år mellan mig och Emil. Shit va långt. Tänk när jag är nästan 40 då e han bara ca 20.. Herre gud.. Då har han hela livet framför sig och jag börjar sikta mot min pension==) haha. Nä så farligt är de inte. Men ja ni förstår att 19 år är långt emellan.

Men Jag vill iaf passa på att säga GRATTIS till min lille bror EMIL som idag fyller 5 år. Stora killen.

Grattis från din stora syster Janni!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar