måndag 4 maj 2009

Var e den?!?


Jag kom just på en sak när jag gick igenom mina bilder. Var tog min födelsedagspresent vägen (Fannie, Sandra och Cecilia) försvann den=)

Hmm.. Ja idag har man varit ledig. Skönt!! De behövde jag verkligen. Men en dag är fan för lite. Men jag kommer snart att va ledig tre dagar! Äntligen. Borde gå ut och gå nu när Jonas är på fotbolls träning. Men de e lite segt att ta sig ut ibland. Men bara jag har skrivit klart blir de en rask promenad. Fats nu kom jag på att jag skulle dammsuga innan Jonas kom hem, fö sen skulle han torka golven. Hmm.. Men jag hinner förhoppningsvis med både och. Om jag har lite tur.

Är fortfarande sur över att jag inte kan få över mina bildr till datorn. Va fan har hänt? Måste åka til stan imorn och fråga tror jag. Inge roligt att skriva blogg om man inte kan lägga in bilder. Finns inge värre än bara text tycker jag. Piffar upp sidan lite med lite bilder. Plus att de blir roligare att läsa.. Men men.. Nu ut på en promenad..... Så att jag har det gjort.

3 kommentarer:

  1. Den kommer gumman den kommer! =)

    SvaraRadera
  2. Du är så slö ibland du kan aldrig vänta på det godaste. Haha=)

    SvaraRadera
  3. Nej, man e ju som ett barn ibland.=) hehe

    SvaraRadera