tisdag 12 maj 2009

Hmmm

Känns som att jag har så många tankar och funderingar just nu.. Vet inte vart jag skal göra av allt. Men de mesta är väl possitiva tankar. Som sagt va så känns mitt liv bra nu. Jag har ett fast arbete, jag bor fint på ett ställe där jag trivs, Jag har en underbar karl och jag kommer att få full semester i år=) haha.. fy fasen va skönt. Nu har man verkligen något att se fram emot.
Jag var på promenad ikväll igen. De är så skönt med en kvälls promenad, de finns inge mer rogivande att få sitta nere vid vattnet en stund. En tid för sig själv att bara tänka på allt och inget. Bara koppla av. fats jag hade nog velat ha med mig Jonas idag, men han hann inte=(
De kan ju va ganska romantiskt att bara sitta där nere vid vattnet oxå.
Hmm. nej fy tusan va trött jag är nu. Skall på jobb imorn igen. Dom här tre dagarna har gått så snabbt. Jag vill inte alls på job imorn. men jag har önskat ledigt i helgen. Får se om jag får ledigt Måste fråga . på jobbet imorn om de är fixt. Om de är de skulle de va underbart. För då skulle jag bara behöva jobba tre dagar denna vecka. Hoppas hoppas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar