onsdag 27 maj 2009

Planterat lite å så=)

Detta är boken jag köpt i Sverige, en riktig tjej bok. Vill ju se filmen, men får nöja mig med boken så länge=) fint med lite sommar läsning om man ligger på stranden eller nåt..

Humm idag känner ag mig lite avundsjuk på Jonas som får va ute i sitt jobb.. Fan jag skall snart på jobb, måste va innomhus från kl 12- 20.30, Höra på gnäll, ta skit och en massa anat. Men visst, jag har ju även ett mysigt jobb oxå, ibland är dom bara för härliga. Men jag skulle oxå vilja a ute och laga hagar=)
Men men.. Denna planterade jag i går. Lite gräslök. Fint till midsommar det=) De är kul att ha sin egen även om de inte är så mycket.


Den här blomman har jag satt på baksidan där Jonas komme in. Så att de skall bli lite hemtrevligt.

Har planterat 6st av mina smultron plantor. Jag har 6st kvar men jag hade ingen låda till dem så jag får väl helt enkelt vänta lite.

DOm här båda hinkarna skall stå på framsidan. Tycker hinkarna är så gulliga=)



Så dessa blomor skall stå på altanen sen så att de bli fint och mysigt=) hoppas jag iaf.


Åhhh jag vill inte alls åka på jobb idag heller. Jag vill va hemma. ite skulle jag behöva skynda mig för jag bode gå till banken idag och prata om mitt studielån. Borde böja betala tillbaka på det nu.

humm humm... Nu har Jonas släppt ut en massa kor med sina kalvar så nu går dom på en åker nedanför huset. Mysigt... Mysigt ända tills dom kommeroch går precisintill huset.. Men ja... knip igen=) hehe

Jo just de, kollade min kalener idag.. Jag hr bara 18 arbetsdagar kvar, sen får jag semester. FY TUSAN va SKÖNT de skall bli.. Läääängtar!!!!!!!!!!!!!!

Nej nu måste jag göra mig i ordning så att jag hinner till staden innan jobbet börjar.
Ha en trevlig dag..

2 kommentarer:

  1. åh, de e ju så mysit me kor o kalvar.. svärmor brukar oxå ha djur vid huset. nackdelen är ju att de drar in så mkt flugor, men de är det värt! :)

    SvaraRadera
  2. oj vad fint du har planterat! måste komma ut och kika någon dag! :) Kram

    SvaraRadera