måndag 18 maj 2009

Åh va jag är trött...

Den här natten har varit en skit natt.. vaknat konstant av att jag varit så tjock i halsen och helt torr i munnen. Va tvungen att gå upp en gång i halv timmen för att dricka.. Åhhhh. Hela natten blev ju förstörd.. Men sen steg ju upp kvart över 6 för att göra mig i ordning för att fara på jobb. Trött, trött, trött.. Men de gick bra ändå. dock fick jag stegring på jobbet. Så nu e de nog bara en tidsfråga innan man ligger däckad. Känns som att jag skulle ha feber nu...
Vill inte bli sjuk! Jag har inte tid känns de som. Men snoret bara rinner och jag är jätte hängig. nå ja vi får se va de blir av det här.

Pappa tingde till mig idag oxå och ville att vi skulle komma över i helgen. Men jag jobbar ju å de går inte. Plus att jag skall till sverige på lördga med jobbet. Men tydligen skulle min lilla farfar komma dit och hälsa på. Synd att man jobbar. Skulle va kul att träffa farfar lite. Men jag skall försöka hinna hälsa på honom i sommar.

Åh de är så mycket jag vill göra, hur skall jag hinna med allt. Pratade med min vän Mickis igår oxå. Hon är för rolig att prata med. Såååå synd att hon flyttat så ångt bort. Skulle vilja träffa henne oftare.. Men men ånt är livet.

nu skall jag bädda ner mig i soffan och tycka synd om mig själv en stund innan Jonas kommer hem..

2 kommentarer:

  1. Det är roligt att prata med dig med=) hoppas vi ses snart. kram mikaela

    SvaraRadera
  2. krya på dig! du får kura om dig ordentligt så att du inte blir sjuk.. kram

    SvaraRadera