måndag 11 maj 2009

Grönalund!!!!

Åh va jag längtar efter sommaren nu. PÅ nåt vis har jag stora förhoppningar om den här sommaren. Återstår att se om man akn få den till de man vill ha den. Om de blir som man tänkt sig.

jag och min lilla syster Matilda va till Grönan förra sommaren. Tänkt att de kan va så barnsligt roligt. Vet inte hur många gånger vi åkte berg och dal banan=) (Jonas jag vill dit med dig i sommar!!!!)

Så vad ör en sommar utan grönan. Man åker dit allt för sällan måste jag säga. Jag har haft flera års mellan rum mellan gångerna jag varit där. Skäms. men jag skall föröska ta mig dit i sommar. Får se om man kan dra me sig ett gäng. De skulle va kul.

När vi va där va även sommar krysset där=) Så vi fick se på Gry och lady GaGa, Molly, tror snook va där oxå. Bara för härlig stämning. Äkta sommar. Och varmt var de den dagen oxå. Lovley..

Nog har hon hemska kläder på sig iaf. Och de bara hängde hårtussar från peruken. Haha busted. Men bra va hon iaf. Eller de tyckte jag och syrran iaf..

Så här har vi min lilla syster och jag. Borde försöka träffa alla mina syskon mer. Men de e svårt när tiden inte räcker till. Nej om jag skall gå ut en stund till nu då innan jag skall laga middag. Idag blir de lasagne (fulkorn) och en god sallad till.. Mums..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar