onsdag 20 maj 2009

hehe, va jag kan lite om datorer=)

Nu blir de lite knäppt igen, den här bilden kommer att komma två gånger nu. Ville ha den först men lyckades få den att komma sist. Så så slänger jag in en ny bild som då kommer först eftersom att jag inte år bort den sista. Suck=)
Men denna vackra hittade jag igår iaf. Helt utslagen liljekomvalj, och gud va gott den luktade. Stor va den oxå. De är en sån vacker blomma. Väntar på att fler skall blomma ut så att jag kan få plocka en bukett....

Tänkte visa min nya löpare som jag köpte i sverige. En av linne, har inte strykt den än, men kanske jag hinner en annan dag. Tyckte den va så enkel och fin. Lite piff inför sommaren. Alltid roligt att göra de fint=) Om jag nu bara skulle ha ork att ta itu med sovrummet. Men de hoppas jag ju på att Jonas skall ha ork att hjälpa till med någon dag nu=)


Nu börjar altanen snart va klar oxå. Lägger in lite bilder på rad så at ni som inte varit här ändå kan få se hur de ser ut..


Fattas en trappa i luckan där..


Våra nya soltolar=) tusan va sköna dom är, där i låg jag i helgen... Försökte få lite färg=)

Så nog blir den ju lagom stor till att ha nåt grillparty på i sommar=) Härligt..

Jo just de, tänk va glad man kan bli när man skrivit ett inlägg och kommer in nästa gång för att titta, och någon då har kommenterat va man har skrivit. Tycker att de är så himla roligt. Då vet man ju att de finn nån som läser=) Jag blir iaf glad av de..

Hmm nej tusan va jag nyser nu, men de är hög tid för mig att klä på mig för att ta mig till jobbet. Undrar hur de skall gå när näsan rinner som en öppen kran.
Ha en bra dag..

Och förresten. Grattis Cecilia på din födelsedag=)

3 kommentarer:

  1. Himla fin altan vart det iaf!Och ser bussigt skönt ut med solstolarna till..mm..Kul att se dig igår förresten!Hoppas jag förgyllt din dag lite nu med en kommentar iaf, när jag vet att du har massa jobb framför dig!:-( :-)Kram!

    SvaraRadera
  2. verkligen jätte fint ni har det!! Härligt stor altan, så roligt att se andras hus- och gårdsbyggen. de jobbiga är dock att man blir så sugen själv :) ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Tack så jättemycket gumman!! :) hoppas du kommer ihåg mig imorgon, eftersom de kan gå in ett glas vin eller två ikväll.. ;) Puss!!

    SvaraRadera