lördag 9 maj 2009

Lördag då..

Tänkte bara visa en gullig blomma jag köpte igår. Eller de e väl mest kruka jag tycker om. Man fick med kritor oxå, så man kan alltså skriva eller rita på de svarta. Super gulligt..

Ikväll va jag och Jonas på en promenad. De va skönt. De va så varmt i vindarna tyckte jag. Solen sken och allt kändes bara så friskt. Men nu har han i vanlig ordning åkt på jobb igen. Hatar att behöva somna själv. Men jag vet ju att han kommer hem och sover med mig när han jobbat klart.

Hundarna fick bada lite på vår promenad ikväll. zack hoppar som en dåre=) sen kommer dom upp ur vattnet och ser ut som nå våta nallar. Super söta..

Zack ute i vattnet-..


Ronja fick oxå hämta pinne i vattnet..

Men hon hade lite svårt att hitta pinnen i vattnet.=)


Idag har vi även försökt oss på att laga egna krukor i cement.. Vi får se sen hur de blir när de har torkat, men så här ser iaf frmen ut. De blev två formar. En riktigt stor och en mindre (än den större) Hoppas de blir bra. Tror att de kommer att bli fint iaf. Kan visa bild sen på hur de blir sen när de e klart.

Satt på trappen en stund ikväll medans Joans gav djuren mat. De är så rogivand att ibland bara få sitta ner och bara lyssna. Inte göra nåt.. Vincent den lilla rackaren gjorde mig sällsakp=) och nu ligger han brevid mig i soffan och myser. Ibland är de bra mysigt med djur. Men lite jobbigt att städa efter dom=)


Här har vi min andra kisse. Mossa heter hon.. De enda hon vill är att komma n. Fattar inte varför hon inte vill va ute när de är så fint väder. Knas katt..

Efter vår promenad kollade vi på Robinson. De får mig att längta utomlands! Vill åka! Men de kommer väl säkert. Bara jag börjar spara pengar snart.

Fy va de är skönt att äntligen va ledig. Helt undebart. Nu skall jag titta klart på filemn jag börjat titta på: se upp för dårarna..
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar