måndag 25 maj 2009

Bussresa till Sverige

Japp, då har man varit till Sverige i lördags. Fy tusan va roligt jag har haft. De va länge sen jag skrattat som jag gjorde då. Här är en bild från när vi kom fram till Åsby. Fannie, Cecilia, Solveig och jag hoppade av vid ett shopping ställe innan vi åkte till blommparadiset. Å så här såg de ut när vi kom. Dom andra kollegorna hade redan hunnit handla massor med blommor..

Vi va som sagt va några som hoppad av föratt få lite annan shopping än bara blommor=) jag lyckades köpa ett par shorts och....... ett par skor till=) Så nu har jag alltså köpt 6 par skor på 8 dagar.. oj oj, men jag tror jag skall kunna va nöjd nu. Kanske=) Här är en bild på Fannie när vi är på McDonalds. Vi alla fick värsta skratt attaken. Kanske inte så konstigt att man fick de, hade ju slinkit in lite vin och annat. Plus att C och F skulle öppna vin inne på McDonalds. Ur min mun linker då orden, jävla fyllkärringar. Och asgarv hörs över hela stället. Undrar hur många som tittade... Samma hände i bussen när dom hämtade oss..... Ledaren och busschauffören måste trott att vi va aspackade. Fy fan va vi skrattade=) kratta så mycket att de gjorde ont i magen. Ja vi är ett härligt gäng.. hehe

De här va nåt jag fastnade för. Tyckte att den va jätte fin. En sån skulle jag vilja ha på gården. Hittade ett annat träd som jag ville ha, ett som jag VERKLIGEN ville ha. Men de va så stort! Hade inte fått med mig de i bussen, alla kärringar handlade ju som galningar=) Busen va smetad med blommor...

Här har alla handlat klart. Sitter och njuter i solen med en smirre eller öl i handen. De e livet. Varmt som tusan va de. Riktigt trevligt..

Mina kära kollegor M och M... Härliga kvinnor. Jag gillar dom skarpt! Har hade vi tagit ett buss stopp.. Alla ut ur bussen och vi kollegor satte oss på en gräs plätt med vinlådan i centrum=) Så underbart härligt. Alla skratta och skoja. Kul att kunna göra nåt på fritiden ihop och inte bara på jobb. Man kan prata lite mer då..

Så är då lördagen gått mot sitt slut, de va full fart på några hela resan hem. Och som sagt kul har jag haft. Så jag är glad att jag kom med..

Den här köpte jag oxå i sverige. Tyckte att den va jätte gullig..

SÖNDAG: sol, sol, sol... Ville inte alls på jobb.. Hann plantera lite bara innan jobb.. Fick inte helle hem alla blommor som jag ville ha. så jag måste till stan någon dag och kompletera lite så at jag får de som jag vill ha de...

Stor kruka och stor blomma. Luktar sommar=)
Jo just det, idag när jag va på jobb kollade jag mitt schema.. De är då alltså bara tre och en halv vecka kvar ungeför tills jag jag går på semester.. HERRE GUD VA TIDEN GÅR SNABBT. Shit de e ju snart det!!!!!! Fan va skönt, men jag är inte riktigt berädd...


Jo den här vill jag visa upp oxå, den här hade jag tänkt ha på bordet ute på sommaren. Så kan man tända ljus när man sitter ute. Köpte två stycken vaser samt ljus och dekrations sand. Längtar redan efter härliga sommar kvällar=)

Detta hann jag med att handla i Sverige.

#Skor
#Shorts
#Hårspray
#Blommor gånger flera
#5 st krukor
#1 bok (en riktig tjej bok)
#Nagelack
#1 låda öl (inför sommar och semester)
#Smirre (inför sommar och semester)
#Vin "stället"
#4 st gäst handukar
Men nu tror jag att de va bra för denna gång..

Herre gud klockan har sprungit iväg igen! Klockan är över ett på natten och jag skall upp kvart över 6=/ hmm.. Men fy fabian va jaghar ont i munne nu.. Måste ringa tandläkaren imorn, de börjr snart bli ohållbart. Undrar riktigt va om e fel nu iaf, för smärtan spider sig.. Gör RIKTIGT ont.. Orkar knappt prata för att de gör för ont. Och då är de illa. För jag gillar att prata=)

Godnatt

2 kommentarer:

  1. Skulle ha varit roligt att vara med på er blomresa :) fyllkärringar haha.. Kram till dig

    SvaraRadera
  2. Ja du Janni resan va kanon minst sagt=) tack för sällskapet;)

    SvaraRadera