söndag 10 maj 2009

Så Har Ännu En Dag Gått.

Idag har varit en konstig dag väder mässigt. När jag vaknade imorse var de strålande sol. Tog fram min sol stol och solade en stund. Åh så skönt de va. Men sen helt plötsligt blev de dåligt väder och de började regna.?! Va?? Sen blev de sol igen.. Men de e väl så de kan va. Har varit till Jonas föräldrar idag på mordag middag. De va ganska trevligt. Men gud så varmt de va i ute rummet. Trodde jag skulle svättas ihjäl. Måst försöka komma ihåg morsdag på svenska sidan om några veckor. så att jag kan gratta min mor.

Efter middagen va jag ut med hundarna på en promenad till vattnet. De är så rogivande att gå dit. Hade velat ha med mig Jonas men han va tvungen att fortsätta med altan räcket. Så nu är de inte mycket kvar på det.

De va otroligt soligt och fint på vår lilla kvälls promenad.
(Alltså nu lyckades jag ta bort bilder. Va tusan)


Ronja var glad vid vattnet. Eller e va båda två..

Zack gick ner lite väl långt i vattnet när jag tittade bort.

De e tur att jaghar Zack som en bad kompis på sommaren. JAG älskar att bada, men oftast orkar ingen bada lika länge som jag vill bada. Då ä Zack en bra vän, han lämnar mig inte i första taget=) Han och jag simmar och kastar oss från bryggan. De e härligt. Men de gäller att man simmar undan snabbt. Annars hoparhan på än.

Passa på att bara njuta av solen en stund. Av tystnaden, av den vakra naturen. Ibland känner man sig priviligierad. (Eller hur de nu stavas?) LIvet kan va bra skönt. Inte alla som har de så här bra=)

KJag igen då. Konstigt hur man vil ta kort på sig själv=) de e ju så att man kan skratta åt sig själ ibland. Me what ever. Blev förresten sur på en vän idag. Konstigt hur man kan prioritera ibland. Men alla väljer vi väl själva. Suck..

Här har vi iaf min underbara. Han som gör mig glad, gör så att jag kan känna mig trygg, den jag älskar mest av allt på denna jord. Han är en fin människa. Även om vi kan va och är väldigt olika. Men Kan man acceptera varnadras olikheter kan de bli bra iaf=) Och kan man mötas på mitten, så är de bra. De gäller att kunna ge och ta.
Men hur som helst. Han är den jag älskar mest och av hela mitt hjärta.

Hade tänkt skriva ner lite tankar och funderingar, men nu börjar jag bli trött så jag orkar nog inte i denna stund.
tack för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar