söndag 17 april 2011

Grillat!

Idag blev de grillad kyckling till middag, de är så sjukt gott med grillat och att få äta ute.. En kall cider på det satt ju inte heller fel.. Mmmm så gott..
De får mig att längta ännu mer efter sommar, värme och sena kvällar... Löööövly!!
För även om de va sol så var de ju inte allt för varmt att sitta ute... Men de hör till..
De känns i ansiktet idag att jag har varit ute mycket.. Jag har fått ganska mycket gjort idag tycker jag..

Idag har jag....
*Tvättat kläder
*Dammsugit hela huset
*Torkat golvet i hela huset
*Tvättat bilen
*Varit med och sjösatt båten (tittade på) =)
*Åkt båt till Flatholm
*Fixat middag
*Solat och lite annat smått och gott..

Imorn bär de av till Sverige. Vi skall hämta en skopa. Jonas har ju köpt grävmaskin.. Sen blir de väl även lite mat som skall handlas hem, och så hoppas jag att de kommer att följa med nåt par skor hem oxå=) vill ha lite nya vår skor.. Lite nya kläder skulle jag verkligen oxå behöva.. Jag har så sjukt dåligt med tröjor!!!!
Jag e så dålig på att handla kläder.. Så får se om jag kan hitta nåt..=)

Nu kanske jag måste gå och sova, måste upp svin tidigt imorn=/ Och de är jag INTE van med!
Så godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar