lördag 2 april 2011

Mycket för lite pengar..,

De var en tjej på mitt jobb som hade med sig en katalog från Dermosil och från den fick vi beställa lite roligheter. Så igår när jag var till jobbet för att önska min sommar semester och lite annat så hade mina saker kommit!! Rosa, fint och tjejigt! Och jag fick mycket för lite pengar.. Allt som är på bilden kostar tillsammans 40 euro. De e ju typ ingenting..
Och då har jag köpt följande
* Aloe gel= bra att ha då jag alltid bränner mig på sommaren.
* Djuprengörande schampo
* En fin rosa duschgel till mig=)
* Hudvårdslotion
* Rengöringsmousse
* Kroppscréme
* En duschgel till Jonas..
Och allt detta för bara 40euro.. Så därifrån vill jag beställa igen.. !!

Och tänk de är redan April nu!!! Tiden rusar iväg...


2 kommentarer:

  1. Ja jag hoppas ju på det=) fast jag e lite rolig som köper en massa saker, för jag e grymt dålig på att använda sådana produkter=) Jag smörjer väl typ aldrig in mig.. Men nån gång måste man ju börja=)

    SvaraRadera