onsdag 30 mars 2011

Födelsedagspresent.

I Födelsedagspresent så skall ju jag få mig en jacka som jag kan ha när vi är ute på sjön. Men nu måste jag bestämma mig för vilken jacka jag skulle vilja ha.. Och jag och val, alltså SÅ svårt! Men de här är iaf två alternativ som jag tycker om. Som är fina. Den blå jackan där emot har en ful luva, och de va lite obekvämt att inte "fälla" ut den.. Men de va den blå jag provade idag..
Helst vill jag ha en lång vit, eller ljusgrå, men de finns inte..


Den här röda tycker jag oxå är fin.. Rött är ju lite roligt.. Men blått känns ju mer ut på sjön jacka. Eller??
Den röda i samma modell finns i svart oxå med ljusa ränder, den är oxå fin. Men jag har så mycket i svart att jag skulle behöva en annan färg.
Ja ajg har lite att fundera på..
Om de finns nån som vill ge ett förslag på vilken ni tycker är finast så varsågod..

4 kommentarer:

  1. Den röda helt klart, min röst =) Kram

    SvaraRadera
  2. Den röda! Och det är dessutom mer en "på-sjön-färg" då man sysn betydligt mkt bättre i en röd jacka än i en blå om man skulle råka hamna lite vid sidan om båten! ;)

    SvaraRadera
  3. Den röda är ju snygg! Hmmm.. Och som Carro sa, man syns ju bättre om man hamnar vid sidan av båten=)
    Måste nog fundera en stund till..=)

    SvaraRadera