fredag 25 mars 2011

24:e Mars= Min födelsedag.


Ja hipp hipp hurra för igår va de min födelsedag=) Ett år äldre har man då återigen blivit. Men jag tycker det är skönt att bli äldre. Jag ser min födelsedag som en ny start. Man lägger lite de gamla året bakom sig och siktar in sig på ett nytt bra år (igen?)
26år blev jag iaf denna gång.. Så nu e de bara 4 år kvar innan man e 30år... Men de blir säkert bra att fylla 30 oxå...

Jag har ju jobbat två nätter nu. Men igår då på min födelsedag så fick jag iaf frukost på sängen av min underbara! jag älskar frukost på sängen och de gav alltid mamma när vi bodde hemma. Så mysigt, nån dag om jag får barn och dom fyller år, då skall dom oxå få frukost på sängen=)
Sen bjöd även min kära ut mig på middag i staden. Gott, men synd att man jobbade natt.. Men men..

Och jo just de, jag skall få mig en seglar jacka.. Måste bara hitta vilken jag vill ha.. Jag vill helst ha en lite längre jacka, inte en kort. Helts av allt vill jag ha ev vit eller en ljus.. Fanns inte direkt nån ljus lång jacka.. Nå men de finns 3 stycken som jag e sugen på =) Får fundera en stund till bara..

Men nu har den nyblivina 26 åringen iaf semester!! De skall bli så skönt att få va ledig... Jag behöver det. 6:e april går jag på jobb igen.. Wohoooo
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar