onsdag 23 mars 2011

Zack gillar tjurarna..

Så här se de ut hos oss, Zack han gillar att slicka tjurarna och korna på näsan.. De ser lite gullig ut..

Nu skall jag skriva av mig lite.. Allstå guud va trött man kan bli på folk som inte gör annat än gnälla över sina liv (speciellt på facebook), man e för tjock, man har inga vänner, man e sjuk, livet suger, de e så synd om "mig".. buhuu buhuu... Alltså det finns folk som har de värre.. Är du tjock, ja men banta då.. Eller lär dig leva och ta vara på de vackra du har.. Buhuu jag har inga vänner, ändå är listan på facebook lång av vänner.. Livet suger, Jo men tjena de suger för alla ibland.. Sjuk kan alla oxå bli, men man får ta sig upp igen..
De e så himla jobbigt ibland när man slår upp facebook och dessa jävla klago listor kommer upp..
Fine, jag menar inte att jag e guds bästa barn som inte klagar.. För visst fan kan jag oxå klaga.. Men jag orkar inte lägga energi på sånt, klaga lite sen skaka av sig de.. Sen får de va bra..

Man måste hitta saker i livet som gör en glad.. Blir du sjuk, ja då finns de inte så mycket du kan göra åt de.. Man får försöka hålla humöret upp och de blir väl oftast bättre, de e inte så jävla synd om alla med krämpor.. För det går över.. Och gör de inte det, ja då får man lära sig leva med det..
Eller som när man skriver ut på facebook: åh jag tjock..=( jaha?????
Kanske du har ätit nåt tokigt då?? Och varför klaga om sin vikt så där öppet. De e ju för att man typ vill att folk skall kommentera: NEJ du e ju inte alls tjock....

Jag har inte haft de så jäkla lätt på min väg här i livet.. Men va fan man växer och man blir stark av alla erfarenheter. Visst fötterna kan slås undan, men man reser sig igen.. Jag tror så här.. Man skapar själv de liv man vill ha. Sjukdom och sånt de kan man inte rå för. Men man kan själv rå för om man väljer att gräva ner sig för sin "sjukdom".
Jag har bestämt mig för att ha ett bra liv. Så JAG tänker skapa mig ett bra liv!! De är upp till mig.. Och visst jag kommer säkert att klaga nån gång.. Men livet är fan för kort för att tycka synd om sig själv..

Så de är upp till DIG va du väljer att göra med ditt liv.. Possitv energi skall man se till att få! Energi tjuvar kan man slänga bort.. Varför slösa sin tid???
Lev livet, njut av dina upplevelser.. För du lever bara en gång...
De va de jag hade att säga för den här gången....=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar