söndag 20 mars 2011

Ledig helg..

Japp ledig helg har de varit.. Och för en gångs skull så är både Jonas och jag lediga.. Fy va skönt de känns, de e nåt vi inte är vana vid längre.. De e nog nåt jag lite saknar, att vi inte är lediga så mycket tillsammans.. Men livet är så ibland..
Vi har iaf haft ett helt kanon bra väder både lördag och idag söndag. Strålande sol och blå himmel. Igår gick jag ut för att försöka skotta bort lite snö från altanen. De va inte de lättaste då de va ganska tung hård snö och sen har vi ganska stor altan oxå.. Men men, man får fortsätta en annan dag bara..
Tog mig en äppel cider i solen sen. Gud va de va härligt..
På kvällen sen så lagade vi tacos och drack lite vin och satt och pratade. Jätte skönt..
Vi skulle ta de en lugn lördag, så in i duschen, singlade slant om vilken film vi skulle se (min film vann) Så sär vi ligger där nerbäddade i soffan och jag endast i ett badlakan, så hör man nåt konstigt utanför...
Och när vi tittar ut vem står inte där om Ullis och Smulle..=)

Med bubbel i handen kom dom in, ok på med lite kläder, skåla och drick=)
Efter ett tag och lite dricka och prat, så blev de bestämt.. Arken skulle de bli. Jag har nog aldrig gjort mig klar så snabbt förut.. Lockade håret lite snabbt både på mig och på socker pullan Ullis=) haha Vi blev så fina..
Sen kom taxin och hämtade oss och så blev de Arken och lite dans.. Som vanligt va de riktigt roligt när vi är med dessa två..
Jonas har varit riktigt bakis idag, själv tackar jag gud för att han denna gång helt verkar ha skonat mig från att bli bakis.. Ja har inte känt nåt. TACK OCH LOV!!!
Men jag e nöjd över min lördag kväll iaf=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar