måndag 21 mars 2011

Vardags lyx..

Idag är de måndag och ny vecka. Påminnelse till mig själv, på torsdag fyller jag år=) Dagen började med tidig uppstigning. Skulle hjälpa Jonas lite då han de skulle komma en betong bil hit idag. Ganska skönt att stiga upp tidigt.. Sen gick vi hem och käkade frukost, la oss i sängen en stund till=/ men de va skönt!
Sen blev de stan för att hämta bilen som varit in på lite fix inför besiktningen.. Lite missnöjd över räkningen.. Men de e bara att vackert betala..

Efter bilhämtningen så var jag och handlade lite. Unnade mig lite blommor hem igen.. De är vardagslyx!! Dessa vita rosor fick följa med mig hem idag..

Även dessa tulpaner fick komma med hem.. Fin, fint med lite snitt blommor hemma..

Ibland får man helt enkelt unna sig sånt..

Igår träffade jag Mikaela en sväng, och hon hade köpt nya köks handdukar till sin nya lägenhet. Och dom va så fina att jag idag oxå va tvungen att köpa dom=)
En tidning fick oxå komma med hem.. Lite att läsa ikväll till en kopp kaffe!=)
Imorn vill jag ha sol.. Tyvärr måste jag iväg mitt i dagen för att besikta bilen, men då är de ju gjort iaf så behöver jag inte tänka på det mer.. För jag hoppas ju att den skall gå igenom. Men de skulle va skönt att bara få va hemma.. Men besikta bilen snabbt och sen snabbt hem igen.. Så får de bli.. Onsdag och torsdag jobbar jag natt. Sen går jag på semester från fredag och sen på jobb igen 6:e april tror jag=) De skall bli skönt att få va lite ledig.. Visserligen är jag ganska mycket ledig men man vänjer sig snabbt med dom där 5 lediga, och nu tycker man att dom 5 går alldeles för snabbt.. Så de skallb li underbart med fler än 5=)

Nä om man skulle ta sig lite kaffe nu då och öppna tidningen=)
Ha en trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar