lördag 19 mars 2011

Impulsiva???

Mikaela, min partner in crime.. Eller va säger man.. när vi va yngr bodde vi ihop på Folkhögskolan, ett tag tyckte inte våra föräldrar att vi va den bästa kombinationen för varandra, så vi fick lite umgängesförbud ett tag. Men de gällde ju bara på helgen eftersom att vi i veckorna bodde ihop!=)
Hur som helst, de va väl lite kanske för att vi båda två va väldigt impulsiva. De va nog säkert mer bakom de just den gången, men vi har nog alltid fått höra ändå att vi är impulsiva...
Så va blir då nästa impulsiva grej nu när hon har flyttat hem till Åland..?!!?!
Efetr inte så långt betänke tid så är de nu planerat att vi i Maj skall hoppa fallskärm=/ aaaaaaahhhhhhhhhhhhhh!!!!
Jag e ju då lite höjdrädd. Men de skulle va tufft! När jag sitter och funderar på de hemma kan jag nästan känna paniken i kroppen över den fart de kommer att va NERÅT.. Men så tänkte jag att går de snabbt neråt så kanske de inte gör nåt, då är de över snabbare... Men nu läste jag på deras hemsida att ett hopp ta typ 5-10 minuter... För långt!! Tänk er med höjdskräck och 10 minuter i luften! *sväljer hårt*
Men som sagt de är nog en rolig grej att göra och man kommer va så stolt sen om man klarar det!!! Eller va tror ni?
Jag tror de iaf... Så vi får försöka sikta in oss på hopp i Maj och se om de finns tider då..
Redan super nervös!!!
Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Det är underbart, jag lovar att du inte kommer att ångra dig :) Jag videofilmade när jag hoppade, är också himla kul att ha sm minne! :)

    SvaraRadera
  2. Det kommer bli hur roligt som helst. men ja måste erkänna att jag också e lite nervös nu.. men vi ångrar oss om vi inte gör det :)kram Mikaela. Din "partner in crime". <3

    SvaraRadera
  3. Jannica: ja nog vill man ha de på film allt.. Bevis och sen e de säkert roligt att ha de som ett minne.. Skulle vilja ha de på foto oxå..=)

    SvaraRadera
  4. Mikaela: Ja vi kommer kanske ångra oss om vi inte gör det.. Så nog måste vi.. Men som sagt, redan sjukt nervös!!=)

    SvaraRadera