tisdag 8 mars 2011

Dom e som barn


Att ha djur, eller att ha vpåra djur skulle nog kunna va som att ha riktiga barn. Herre gud så Wildah och Felix höll på inatt... Första natten på länge som Felix skrek och höll på, upp i sängen och trampar på mig, trampar över håret hoppar på än. Wildah blir helt vild när Felix kommer upp i sovrummet och sen är dom två igång.. Kanske man borde stänga sovrumsdörren ?=)
Nu har Wildah och jag stridit om mitt sugrör hon tar de av mig och jag tar de tillbaka.. Men nu äntligen ligger hon däckad brevid datorn=) Sover så sött, vem kan tro att denna söta lilla varelse kan va så jobbig=)

En sak som är lite rolig som jag måste berätta.. De är att Ullis hon som vi tog både Felix och Wildah av så hon har ett visst ljud som hon lockar på katterna med.. Och när Wildah flyttade hit frösvann hon ju direkt.. Så Ullis börja locka med de ljudet eftere ett tag.. Vem kommer inte skenande då?? Jo Felix...!! Gulle, han måste ju ha känt igen de från att han va liten! För jag använder det ju inte..
Samma i lördags när Ullis kom hit och fixade sig före vi skulle ut och äta middag.. Hon gjorde sitt ljud och både Felixoch Wildah kom springande=) så söta.. Mossa kommer inte, men hon har ju inte heller hört de där ljudet..
Men visst är de lite kul ändå... =)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar