söndag 20 mars 2011

Snart....

Snart måste ju all denns snö försvinna. Idag har de varit så soligt och varmt ute.. Man blir ju så glad när de är så fint väder. Jag vill ha bar mark och riktig vår nu!! Vill se små blommor och gräs, vill se altanen igen. Vill att de skall bli varmt så att man kan sitta ute och dricka sig en kopp kaffe i solen.. Men allt har sin tid, så de är bara att vackert vänta nu.. De blir ju både vår och sommar snart..
Längtar ritkigt rysligt efter semester nu.. Men jag får snart lite semester.. Redan nästa vecka.. Jobbar bara två dar sen går jag på semester. Vi skulle ju åka till Österrike på lördag va de planerat, men nu blir det inte så, men semesterna hade jag ju redan önskat.. Och de kan faktiskt va skönt att bara få va lite ledig och pyssla lite hemma kanske..
Jag fyller´ju faktiskt år på torsdag.. 26 år denna gång.. Tiden rinner iväg..
Nej nu skall jag nog bädda ner mig i soffan med min kära och kika på Solsidan=)
Ha en trevlig kväll!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar