tisdag 22 mars 2011

Farmor..

Idag är de min Farmor Sonjas födelsedag.. Hon fyller år 2 dagar före mig.. Nu finns ju tvärr inte min farmor i livet längre, men jag tänker på henne idag för det. I sommar är de 6 år sen hon dog=( Jag är alltid rädd att man skall glömma hur hon låter.. Men den röst jag försöker minnas är när hon svarde i telefon när man ringde dit.. Samma sak varje gång: Altin...... Nej men hej på dig Janni=) (med norrländsk dialekt) Jag kommer ihåg den rösten. Och jag vill alltid minnas den rösten..

Vi är många som fyller år i Mars. Min bror Robert fyller 2 mars, mormos 6 mars, farmor 22 mars, jag 24mars, mitt kusin barn 26 mars. Jonas farmor och kusin fyller oxå i mars...

Nå jag ville bara ägna min farmor en extra tanke på hennes födelsedag, även fast hon inte finns med oss på jorden längre.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar