lördag 26 mars 2011

Bra beslut.


Våren kommer sig smygande på... Igår va vädret väldigt ostabilt. När jag åkte hem från jobbet var de så vackert, så vackert. När jag vaknade va himlen helt mörk av tunga moln.. Sen när jag skulle åka till stan då va de så ljust som på bilden ovan.. Vår skorna åkte på.. Fast dom har varit på redan några få gånger. Men en mitt i allt kom de en massa moln igen när jag va i stan, de snöade och haglade.. Och här hemma hade de varit super stora hagel som hade kommit.. Typ som gele hallon i storlek.. Tur att man inte fick dom i huvudet..
Va och hälsade på svärmor igår oxå... Skönt att få säga hej.

Men idag är det nog lite tungt.. Vissa saker skriver man ju inte ut på bloggen. Man kanske inte orkar, eller så känns de alleles för privat. Men ibland blir man ledsen, och saker händer som man inte räknar med, eller saker man inte vill ska hända. Men som sagt man skriver inte ut allt.. Men tungt, de är de..

Och så vill jag bara skriva att jag Älskar min Jonas mest överallt!! Jag finns för dig jämt. Och jag vet att du finns för mig. Jag e så glad som får ha dig i mitt liv.
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. hoppas att inte något jätte jobbigt har hänt, ta hand om dig. Kram

    SvaraRadera