torsdag 17 mars 2011

Jag....


(Bilden är från i sommras på Mallorca tror jag)
Nu va de länge sen jag bloggade. Över en vecka som jag inte skrivit ett ord. Men de blir så ibland. Men kolla februari, där blev de en hel del inlägg. Konstigt det där..
Idag när jag vaknade fick jag iaf en possitiv energi kick... Kasnke LCHF börjar löna sig lite.. -4kg visade vågen.. Tjohooo va glad jag blev!! De gjorde hela min dag..
Annars då, jag har tappat/blivit av/slarvat bort våran lilla kamera. Jag brukar ha den i min väska men den finns inte där. Jag kan inte hitta den! Vilket stör mig!!!! Jag vill ha den.

Jag va duktig med mina penagr förra månaden oxå, så jag fick in en ganska stor summa till mitt spar konto. Vilket känns riktigt bra. Jag försöker att samla ihop så att man har pengar om nåt händer nån gång.. Bilen kan gå sönder, tänder måste lagas, och djuren blir sjuka. Jag vill inte att de skall bli så att man blir ruinerad på sin lön om nån händer, och så börjar man leva på visa och så hamnar man i en ond cirkel. Jag är så emot Visa!! Visst de kan va bra.. Absolut.. Men de är så mycket som kan gå fel med ett sånt kort..

Skall snart på natt jobb igen, sista natten nu sen får jag va ledig 5 och de skall bli så jäkla skönt.. Sen när jag varit ledig mina 5 jobbar jag bara 2 sen får jag semester, från 25:e mars till 6:e april. De skall blir skönt att få lite ledigt även om vi nu inte åker bort iaf.

Nä om jag skulle ta och göra nåt så tråkigt som att hänga upp tvätten nu då innan man skall brumma iväg på jobb..
Ha de gött.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar