tisdag 8 mars 2011

En lördag i Mars


Ja i lördags så blev de ju till slut bestämt då att vi skulle ut och äta på Dinos.. Så de va jag Mikaela, Ullis och Marie som käkade lite middag ute.. Och de va super trevligt. Och riktigt skönt att bara göra nåt med bara tjejer.. De är något jag inte gör allt för ofta=) god mat va det, men de tycker jag nästan jämt att de är det. Vi skulle inte ta några shottar den kvällen, de slutade väl med 4 eller 5 shottar intagna tror jag innan kvällen va slut.. Efetr middagen och en stunds babbel på Dinos så fortsatte jag Mikaela och Ullis vidare till Arken. Dansa, dansa, dansa... De va riktigt kul. Kom väl dock bort från Mikaela lite. Hon satte sig och spelade poker eller nåt=)
Men överlag så var de en toppen kväll. Jag är riktigt nöjd med kvällen.
Så tack för de tjejer.=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar