fredag 22 april 2011

Minnen..

Sitter och tittar igenom Mallorca bilderna från 2010. Åh va jag vill åka igen! Jag längtar efter semester.. Jag vill bort en sväng.. Känna värmen när man stiger ur planet, de är en helt annan doft när man är utomlands. Man kan koppla av och glömma verkligheten och alla måsten för en stund.. Men som sagt drömma kan man ju alltid göra. Jag sa de att nu for de en massa pengar för mig när jag köpte nya sommardäck. De hade nog varit en resa de. 660euro kostade 4 nya däck.=/ Svider i plånboken.. Men de va ett måste..

Nå får se om man inte kan ta sig iväg en sväng... Nu vill jag att Jonas skall komma hem. Han är och spelar fotbollsmatch men borde väl snart va hemma. Jag e hungrig! Fint väder är det ute oxå.. Kanon fint, soligt och varmt är det! Satt ute på altanen en sväng medans hundarna lekte på gräsmattan.. Borde haft Wildah med mig ut men hon sov så sött..=)
Nä nu skall jag nog sitta ute en stund till.. Mår sådär idag.. Så fort jag gör nåt så får jag tungt att andas. men jag tänkte ändå försöka jobba inatt.. Hoppas att de är en lugn natt. Jobbigt att springa i korridorerna och svara när klockorna ringer, långa korridorer och jag e ensam på att svara på larm klockorna, så blir de mycket spring.. Så håll tummarna för en lugn natt med lite spring...
Glad Påsk förresten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar