tisdag 5 april 2011

Ny vecka igen...

I helgen va ju Jonas och jag lediga ihop, så på lördagen så lagade vi en god middag och så bakade jag en cheesecake till efterätt.. Och de är ju så sjukt gott! Jag gjorde lite fel, då jag inte läste ingredienserna helt noga. Men mitt fel blev nog bra ändå=) Blev ju självklar kaka kvar så ikväll tvingade vi hit Ullis och Smulle på lite kaffe och kaka! Och de är alltid lika trevligt att ha dom här!
Skvallra lite, mumsa lite, och skratta lite..

Jag visade ju aldrig Ullis fina kort till mig när jag fyllde år, blomman fick jag oxå.. De va nog den finaste text jag fått=) Men hon e ju min bitch oxå.. Så allt e som de ska=) haha

Ikväll när dom va hos oss så tittade vi på midsommarbilderna från förra året. Och gud vilket helt underbart väder det var då!! Så jäkla härligt.. Så ikväll när vi kikade på bilderna så pratade vi om denna midsommar som kommer... Som sagt så e både Jonas och jag lediga så de är toppen..
Så nu kan man ju hoppas på lika fint väder i år igen.. Men bara för de blir de säkert regn.. Ok de e långt kvar till midsommar, men ändå kul att göra lite planer..=)
Bara jag inte ser ut som förra året.. Jag hade ju nåt fel i kroppen och käkade antibiotika och ögonlocket var uppsvällt till tusen.. Gjorde ont som f*n.. Så de hoppas jag slippa i år.
Nä om man skulle ta sig till sängen kanske- De är första natten nu som Jonas jobbar. Vi har ju fått somna ihop i nästan två veckor nu... Men nu återgår vi till de normala med en massa jobb och att få gå och lägga sig själv.. Visst går de bra men de är ju skit tråkigt!!
Hmmm... Nä godnatt gott folk..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar