söndag 17 april 2011

Påtvingad kärlek=)

Min "lilla" Felix har blivit en kisse som man lite måste tvinga sig på med kärlek.. Han va glad ett tag över nya kissen Wildah.. Men nu e han mest sur hela tiden.. Skriker typ så fort han ser henne eller skriker när vi kommer nära... Men idag kom han till mig när jag va ute och gav ifrån ett litet uppmärksamhets skrik.. Så då fick han komma upp i famnen och få sig lite kärlek..
Han somnade mig i sängen inatt oxå.. De värsta är ju att de har börjat komma fästingar!!! Fy dessa as djur.. Så jag fick plocka några av honom.. Bläää, blir äcklad av tanken.. Och jag ville ju inte putta bort han när han väl kom och va gosig.. Men jag vill verkligen inte ha fästingar!! Men jag antar att de börjar bli dax redan nu för att sätta på fästinghalsband!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar