söndag 3 april 2011

OM jag längtar!


Har suttit en stund och kikat igenom mina sommarbilder för 2010. Och guuuuud va jag LÄNGTAR efter sommar och semester NUUUU!!!
Mitt tålamod är litet just nu, för jag längtar så mycket efter ledighet, sol, bad och umgås med vänner.. Njuta av livet och bara ha de bra!
Jag längtar efter midsommar oxå, för då e både jag och Jonas lediga.. Wow, en stor helg som vi har ledigt ihop.. =)
Just nu piskar regnet mot fönstret, men de betyder ju iaf att snön försvinner. Och snart, snart börjar de bli varmare ute.,.
Men nu skall jag gå och mysa med min karl i soffan. Sista lediga natten ihop.. De har varit så sjukt skönt att få gå och lägga sig ihop i över en vecka nu.. En lyx vara som vi inte är vana med längre då vi båda jobbar natt... Verkligen en NACKDEL med att båda jobbar natt.. För jag saknar att få gå och lägga sig ihop... Men i sommar får vi ju mera nätter ihop=)
Nej nu lite söndagsmys.. Ha de gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar