lördag 16 april 2011

Premiär för två saker!


Igår blev de premiär för två saker..
Det första va. UTESERVERING!=) Min kompis Malin och satte och ner och tog en varsin svalkande dricka i solen.. För mig blev de en cider. Och gott var det!! Och trevligt var det oxå. de va länge sen jag satte mig ner med Malin och pratade...

Sen blev de en till premiär.. GRILLNIG ute på altanen.. Tvingade hit Smulle och Ullis, och så kom även Jonas bror Patrik och deras småkusin Bamse hit så grillade vi...=) Åh va gott de var med grillat... Det vart en miss dock... Potatisgratängen som vi gjorde blev ju aldrig klar.. Den va stenhård! Så de blev kött och sallad och sås.. Men de dög ju det med=)
Lite cider, vin, snack och skratt blev de..
Och så fick jag ett fint läppstift av min söta lilla Ullis=) TACK!!!! De kommer bli snyggt i sommar!!!
Jag hade jätte trevligt och roligt igår..
Sånt här gör ju att man skulle önska ännu mer att Jonas och jag var mer lediga ihop.. Nu ikväll börjar han jobba och sen har vi nog inte en ledig helg tillsammans förens i sommar.. I juni först tror jag.. Skit trist!! Men de är ju inte all för långt kvar till Juni... Suck
Nå sånt är livet...=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar