onsdag 20 april 2011

Jag e SJUK!!!!

De här va jag igår, frisk och kry, hade haft lite frossa på natten före, men jag brukar ha lätt att frysa.. Tänkte inte mer på det.. Va hos Mikaela hela kvällen igår och åt middag och snackade skit. Kände inget då heller.. Målade en påskhare i gips=) haha jag vet barnsligt=)
Men sen när jag kom hem så började jag frysa igen! Riktigt hemskt. Så när jag gick och la mig och sov så tog jag två duntäcken plus en filt, ingen feber eller så..
Men sen vaknar jag när Jonas kommer hem.. Ont, ont... Fuck, fuck, fuck jag har gått och blivit förkyld!!! Men jag hade ingen feber idag på dan så jag tänkte att jag skulle åka på jobb. For iväg till stan och besikta bilen, kände av att jag började få ett tryck över bröstet och lite tungt att andas, så blir de alltid när jag bli förkyld.. Kommer hem och börjar laga middag, och när jag står och skär mina grönsaker så känner jag en hemsk värk, och den kom snabbt.. Samma värk varje gång vid feber! Fram med febertermometer och visst fan hade jag fått feber=/ Grrrrr jag vill INTE va sjuk nu!! De är ju påsk och en jäkla massa röda dagar som jag skulle jobba, sådana dagar som gör att man får lite mer pengar som jag nu desperat behöver! Och så går jag och blir sjuk..

SÅ nu känner jag mig utslagen som Felix på bilden. Fick ringa och sjukanmäla mig från jobbet.. Jag ville inte alls!!!!!! Hade jag inte haft feber hade jag ju kunnat jobba ändå,.. Men den här värken jag får i kroppen är inte att leka med. Kan ju knappt röra mig.. Varför bli jag sjuk nu?!?!?!?!? Nå ja bara att hoppas på snabbt tillfrisknande! För jag känner mig som en karl nu, ynklig, gnällig och tror att jag är döende av lite förkylning=)
Bara jag skulle få bort kroppsvärken så skulle jag bli lite gladare!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar