torsdag 21 april 2011

Så tråkigt.

Gäspar stort!!
Fy va det är tråkigt att va sjuk!!! Jag hatar det, man vill göra nåt men orken finns inte. Så fort man försöker sig på nåt så får jag tungt och andas.. Nej usch.. Detta är nog de tråkigaste som finns. Jag brukar ibland vilja va sjuk för att få varva ner lite, men sen när jag väl blir det så vill jag de inte alls.. Och när jag blir sjuk är det alltid tusen saker jag vill göra..
Nå hoppas att jag mår bättre så att jag kan åka på jobb imorn. Vill inte missa alla röda dagar. Missar ju den här natten med röd peng, men sånt är livet ibland..
Jonas har varit iväg på påsk middag till sin farmor, och eftersom att jag inte mådde bra blev jag hemma. SÅ min lyx middag blev naturell yoghurt med flingor och ett ägg.. Mmmm.. *host host*
SÅ nu skall jag skära upp lite vanilj glass, riva lite mörk choklad ovanpå och skiva ner lite banan och lägga mig i sängen och titta på tv med min kära sambo som kom hem nu =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar