lördag 19 januari 2013

37 dagar till BF

Idag är det bara 37 dagar kvar till BF.. 37!! De e ju jätte lite... Fast dom här dagarna kommer säkert gå långsamt bara för att jag annars tyckt att dagarna går snabbt..  Vi har kallt nu på vår lilla Ö... -17 va de imorse tror jag..
Igår och idag har de varit riktigt kallt men soligt och otroligt vackert.. Igår skulle jag ju iväg och träffa en gammal kompis så jag hann bara ta några sannab bilder ute igår.. Men idag hann jag ta några fler.. Men sabla va kallt de e att gå ut utan jacka.. haha får se om jag blir sjuk nu. Hoppas inte =)

Ikväll skall jag och Jonas ut och äta är de tänkt.. Men de va dåligt om platser på den restaurang vi vill till-... Så vi får väl se vart vi hamnar innan allt e klar..
Nu skall jag plocka lite här hemma.. Så mycket skit överallt så jag blir galen.. Men när jag har så ont i kroppen orkar jag inte städa upp allt själv... Inte på en gång.. Vilket resulterar i att jag kasnke får ett eller två rum fixade, men dom e ju e total kaos igen innan man hinner vända sig om.. Skulle vilja ha en städerska som kom och fixade upp allt nu så att jag slapp.... Skulle inte vilja ha ett enda djur för jag e så trött på allt hår nu så att jag snart kräks!! De e hår tamefan överallt, och de spelar ingen roll att man dammsuger alla jäkla dar, för på morgonen när man kommer upp e de lika hårigt å jävligt igen..  Jag verkligen hatar de... När bebisen är född kommer jag spärra av så att kök och vardagsrum är djurfritt! Jonas och jag lär inte va överens om den saken.. Men de går ju inte att sätta en bebis på detta golv med 18 kilo hund och katt hår... Blääääää....


1 kommentar:

  1. Å jag börjar nedräkningen från 10 idag :) inga klänningar å räknar me att gå till minst bf. Men av nån underlig anledning så känns d ok. kanske för att jag int vill föda :P

    SvaraRadera