tisdag 29 januari 2013

Shopping

Ja idag fick jag iväg rumpan till stan, hade lite grejer som jag behövde köpa hem. Behövde grejer till bb väskan:) sen köpte jag hem nå ylle inlägg för att hjälpa till att förhindra mjölkstockning, en baby filt va jag oxå ute efter och hitta till slut en på kapphal som fick följa med hem:) hade tidigare köpt en stickad söt sak där till bebis, men har börja misstänka att den jag köpt kommer att va för liten då de ser ut som att vi får en lång bebis. Så idag fick jag tag i en större.. :) så nu e jag nöjd.
Sen blev de både en sväng till sparhallen och kantarellen och redan på spar hallen blev jag ju körd i mitt bäcken! Fy faaaaan va de känns! Shit va ont de kan göra och va svårt de blir att gå.. Att gå gör ju så ont.. Så får se hur länge jag blir "straffad" av denna shopping runda...

Köpte hem en ny dusch kräm som skall packas ner i bb väskan. Lite hår schampo och balsam som lukta gott. Kör ju annars med schampo från frisören men ja vill inte packa ner de så de får duga med ett vanligt butiks schampo. Mitt hår e så kinkigt och blir snabbt sabbat av vanligt butiks schampo. Men nån gång gör nog inget..

Nej nu skall jag nog ta mig en värk tablett.. Jag tror ju inte att de hjälper men man kan ju prova.. Får se om jag kommer upp från soffan :) haha

1 kommentar:

  1. åh nej! jag som säljer mina ylleinlägg! Köpte du från baby och sjukvård? Synd att jag var för seg att komma på det!:)

    SvaraRadera