onsdag 23 januari 2013

Trötter

Nu ligger jag på soffan och känner mig trött. Tog de nog lugnt hela morgon och de enda vettiga jag gjort idag är att åka till affären.. Och jo ringt en massa samtal! Ja kan bli så irriterad på systemet.. Ibland är de så märkligt att man blir mörkrädd.
Får se om de läser sig..

Har varit ut på två promenader idag oxå.. Men nu ligger jag som sagt på soffan och tar de lugnt. Kollar på tv och laddar för att börja laga mat. Jonas har innebandy match idag så de blir lite senare middag..

Känner nig lite smått besviken på vårt mvc oxå.. Kvinnan vi har gått till är hu sjukskriven och hon trodde hon skulle va tillbaka i februari. Men så blev de inte. Vi har nu varit två gånger till två olika personer. Men nu e de tydligen två kvinnor på mvc som är sjukskrivna så när vi skulle få nya tider så fanns de inga att ge!! (vi va där igår) men idag ringde dom om våra sista tider, men de e så jävla hattigt! Då ska vi nu åka två gånger till mvc men i Godby! Sen en tredje gång i stan sen den fjärde gången skall vi till Godby igen! De dör gillar jag inte! Jag gillar inte att bli hattat mellan flera olika personer och nu olika ställen till på köpet! Orka sitta och köra från Lemland till Godby! Stort suck!!! Jag vill ha tillbaka min barnmorska! Fy så ledsen jag blir. Men de e väl inget vi kan göra nåt åt...

Kollade lite bland barn sakerna som vi köpt.. Kolla vilka söta små skor! Dom e ju urgulliga!

Idag är de bara 33 dagar till bf.. Ja kan nog inte förstå att de är så kort tid kvar! En månad..... Hjälp:)

Mitt hb va ok igår på mvc besöket, låg på 120 så de kan ju bli bättre men de duger ganska bra nu ändå. Den här gången låg hjärtljudet på 135...

Men snart, snart får vi veta vem du är ! Och vi längtar.. Men medans ja längtar ska jag njuta av att jag relativt ostört bara kan vila och ta de lugnt:)

4 kommentarer:

  1. Jag va nöjd me hon jag va till sist, har två besök till inbokade till henne men hoppas behöva gå på max 1!!! Jobbigt att hatta hit å dit...
    nu ha jag bestämt mig för att tro d e en pojke vi väntar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag va oxå nöjd med hon vi va till sist, men nu blir de lite hattigt att åka ut till godby och sen stan för sen godby igen.. Blä!! Men nu e jag nog trött på denna kropp! Ja e så flåsig och känner mig så tung. Jag skulle aldrig orka va överviktig på heltid! Den här kvällen har bara varit jobbig. Kan varken sitta eller ligga bekvämt, allt gör ont. Och nu känne rjag mig lipis.. Snälla bebis kom gärna lite tidigare!
      Men fint om du väntar en pojke=) för jag tror nog oxå att jag väntar en pojke.. =)

      Radera
    2. Här får d nog oxå börja hända grejer snart... stor, tung, trycker på neråt som f-n, pussar konstant. nå, men d ska väl int ta alltför länge. 6 dagar kvar. men gissar att d blir om en vecka på fredag!

      Radera
    3. Ja du har ju så himla nära, så nu känner jag mig lite avis =)
      Vi skall ju på vårt förhoppningsvis sista UL på måndag. Får se då va som sägs om storleken och om vi kan tänkas få vår lilla tidigare eller ej.
      Mitt bäcken behöver lite avlastnign nu =) älskar alla mysig a rörelser som den lilla ger i från sig för än för de inte ont (bara när den sträcker på sig kan de kännas lite styggt) men mitt bäcken gillar inte alls läget nu.. huj huj man går ju som en vaggande anka =D haha

      Radera