fredag 18 januari 2013

Klag maja..

Jag vill inte klaga, men ja måste.. Guuuud va jag har tungt med andningen! Idag har kroppen känts konstig. Hjärtat börja rusa imorse när jag stod och diska lite disk för hand.. Att diska borde ju inte va så jobbigt, men tydligen.. Men just nu vill ja bara ha LUFT! Nu får gärna bebis komma snart! Jag njuter och myser me magen men de ska bli skönt att kunna andas normalt sen.

Idag har de varit otroligt vackert men kallt väder. Hade varit en perfekt dag för fotografering men ja hade ju en dejt me en gammal vän. Hann ta nåt kort men jag får hoppas på fint väder en annan dag..

När jag åkte hem från stan idag va de så himla fint vid Lematröms kanal.. De va som taget ur en saga.. De föll son glitter från himlen, sakta, vackert och helt magiskt! Gick ju inte att fånga de på bild.. Men de va fint.. Önskar att jag haft system kameran me mig.. Men icke :)

Nej nu ska jag lägga mig.. Återigen se om man kan hitta en bekväm ställning att somna i som inte skapar en kvävnings känsla..
Godnatt och tack för klago stunden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar